Arkadaşlar mutluluğumu paylaşmak istedim. 16 haftada net kız dedi dün dr. Bir de oğlum. Var 4 yaşında. Mutlu oldum heyecanlandim.
Bir yandan endişelendim hayırlı evlat olsun iffetli ahlaklı.. duam o yönde rabbim herkese gönlüne göre ve hayırlısını versin:)