Merhaba kızlar bişey sormak istiyorum hamile oldugumu öğrendim doktora gittim 4 haftalık kese var dedi 2 hafta sonra çağırdı ama e nabızdan rapora baktım 6+2 haftayla uyumlu kese izlenmiştir diyor acaba neden bana 4 haftalık dedi doktor bide risk var ilaç kullandım hamile oldugumu bilmeden basına böyle bişey gelen var mı