Kızlar geçen hafta detaylıda bebeğim ellerini açmadı. Yumruk şeklindeydi. Açması lazım ama belki şu an denk gelmemiş olabilir dediler. Haftaya tekrar bakalım dediler. Bgn yine bakıldı. Açmadı. Dr nörolojik yada genetik bir sıkıntı olabilir dedi. Şehir hastanesine başka doktor arkadaşına gönderdi. O da baksın. Gerekirse amniyosentez yaptır dedi. Çok korkuyorum. Hem işlemden, hem çıkacak sonuçtan. Yrn 20 haftalık olucak. Bu saatten sonra kıyamam. Ama bu şüpheyle de yaşayamam. Riskleri de varmış. Nasıl oluyor? Zor mu? Resmen beynim durdu. Evde 18 aylık bi çocuğum daha var. 😢