icc ben 12+5 te yaptırdım. 10u geçince oluyor diyorlardı ama biraz erken gelmişti bana. Bebeğin dna’sı benim kanıma yeteri kadar karışsın diye düşündüm. Zaten ikili testi de 12-14 hafta arası önerdikleri için , fetal dna da bu zaman daha mantıklı geldi, içime sindi. Fetal fraction %11 çıktı bu haftada yani kanıma karışma miktarı. 5 günde sonucum geldi. Bu testlerde hem kromozomla alakalı genetik hastalıklar hem de cinsiyet belli oluyor. Sağlık bakanlığı cinsiyetin ailelere söylemesini yasakladığı için, yaptıracağınız kuruma doktor bilgilerinizi verirseniz; size test rapor sonucunu gönderiyorlar, doktorunuza da cinsiyetli olan raporu yolluyorlar. Bebişlerimizi sağlıkla kucağımıza alalım, sevgiler🙏🏻