gizemiboergn 28 haftalik anneler hamilelik nasil gidiyor ne durumdasiniz benim bulantilarim geri basladi mide yanmalariyla ve sanciyla bogusmaktayim😌
Hacer61 gizemiboergn ben 29 haftama yeni girdim yaklaşık 15 gündür gribim burun tıkanıklığı,boğaz acisi,dis etleri sızlamadı ve daha nicesi yinede bütünümüze elhamdülillah sizede xoom geçmiş olsun umarım uzun sürmez bulantilar
Sena_1997 gizemiboergn bende 26+5 im midem bulaniyodu bugun bazen karin agrisi oluyor ve sırt agrisi o kadar :)
Seheryvz gizemiboergn ahh aynıı 28+4 düm bende bulantılarım geri başladı geceleri mide yanması kalça ağrısı 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Mimi gizemiboergn benimde mide yanmalarim basladi ama geceleri kalcama giren agrilar kramplar azladi bir hafta öncesinde hic gece agridan uyuyamiyordum buraya göre 27+6 ama doktoruma göre 28+2 olduk
gizemiboergn Hacer61 tesekkur ederim🙏 cok gecmis olsun salgin var elinizden geldigi kadar disari cikmayin dinlenin
gizemiboergn Sena_1997 mide yanmasi mide bulantisi kadar zor bisey yok cok zorlaniyorum artik insallah zamanla azalir😌
Arminannesi gizemiboergn bence doktoruna danış ve ilaç al ben 4.aydan beri çekiyprdum doktorum ilaç verdi ve çok rahatladım gerçekten mide yanması insanı mahveden bişey ve yanmadan dolayı insanın hep midesi kalkıyor😑
Asli35k 27+2 benim de mide yanmam başladı bu hafta 😓 Biran önce zaman geçsin de bebeğime kavuşayım istiyorum 🤗
gizemiboergn Arminannesi ilac verdi canim kullaniyorum kullanmama ragmen afedersin bulantim kusmalarim artti bizim kiz baya zorluyor beni😌🙈
Sydmhmtsl Bizde 28+1 olduk sırt ve kürek kemiğimde ağrı var bide dik durunca göğüs kafesimin tam ortada baskı var gibi ağrı oluyo
gizemiboergn Sydmhmtsl o goguskafesinde baski bendede oluyor bide bebegim tek tarafta toplanip gogus kafesime batma yapiyor
Ellaynagme 29a girdik, gebelik şekeri illetiyle ugrasıyoruz, kendim olaa hiç dusunmem ama karnınızda bi can tasırken onun sorumluluguyla bişiler yapmak cok zormuş 😢 en ufak şeyde şekerim artıyor
gizemiboergn Ellaynagme gecmis olsun canim dikkat et rabbim saglikla kucagina almayi nasip eder insallah
Sydmhmtsl gizemiboergn toplanması yok ama dik durunca sanki göğüs kafesine biri basıyo darbe almış gibi ağrısı oluyo
gizemiboergn Brnyrk doktorunla gorus istersen benimde dusuktu gunde 2ye cikardi simdi daha iyi hissediyorum