Merhaba hanımlar tekrardan. 33+2 oldum bugün 26 dan beri riskliyim yazıyorum buraya hep. Pazartesi kontrolümde bebeğimin doğum kanalının başında beklediğini söyledi doktorum. Sancılarım çoğalırsa geçmezse doğum yapcam ön dikişlere gelmiş neredeyse. (2.gebeliğim) Acaba benim gibi olanınız var mı ne kadar daha durur bebişler herkesin bünyesi farklı tabi. Kasılmalarım var hep zaten.