sans_6 Kızlar 31 ekimde çatlatma iğnesi yaptırdım. Dün 12. Günde erken gebelik testi yaptım negatif çıktı. Pozitife döner mi sizce? Bir kaç gün sonra tekrar etmem gerekir mi
Mlkeee_mlkee sans_6 kalsın rabbin ümit kesilmez 12 13. Gün negatif görüp sonra pozitif görenler var geç dölenme olabilir
sans_6 Mlkeee_mlkee bence erken yapmamak lazım. 15.güne kadar dayanabilirsen öyle yap. İnşallah sende vardır 🤲 ümidi kesmiyorum inşallah benimki de döner 🙄
Mlkeee_mlkee sans_6 yok yok kesmeyelim sende kesme bende Rabbim büyük gün doğmadan neler doğar canım benim
Mlkeee_mlkee sans_6 canım senin kasıkları agririrken böyle kasıkları sağda sol taraf böyle taş gibi oluyor muydu böyle bir şey varmış gibii içinde yumruk gibi