bu ay pik gördüm ve değerlendirdim şuan regla 2 gün var 11 gün oldu çatlamasından bu yana belirti diyebileceğim sadece kasık ve karın ağrısı eğer belirti oluyorsa sıcak basması oluyor ama sıcakladigimda ayaklarım buz gibi oluyor bilemedim sormak istedim bekliyorum bakalım ekstradan göğüs ucu elleyince sızlıyor