gmz_cpkn_96 normal şartlarda 25. Haftadan önce başlamanın anlamı yok, rahat rahat yetişir. Ama enflasyonist dönemdeyiz, bugün aldıklarınız yarına kar. Kıyafet vs değil de büyük kalemleri yılbaşından önce almak mantıklı diye düşünüyorum. Bebek arabası, yatak, süt sağma cihazı vs gibi