Kızlar hamile olduğumu öğrendim, birtakım testler yapıldı. Rubella ıgg testinin yani kızamıkçık testinin pozitif çıkması gerekirken(pozitif demek bağışıklık kazanmış demek yani iyi bir şey) grayzone yani sınır değer/ara değer gibi bir şey çıkmış. Aşısını olmuşum ama geçirmemişim sanırım, ilk gebeliğimde böyle bir test yapılmamıştı. Grayzone çıkan arkadaşlar varsa doktor ne dedi yardımcı olur musunuz, birkaç güne göstermeye gidebilirim sonuçları açıklanmayanlar var hala çünkü