Gamzeeeek Emisen7 4 haftaligim fakat ilk oğlumda 5. Haftada kese gorunmustu doktorumda pazartesi gel görürüz dedi yani yine 5 haftalık olmuş olucam
Esma006 Emisen7 haftaya perşembe gidicem daha çok küçük demişti geçen perşembe gittiğimde girmedim ultrasona o yüzden folik asit verdi
Kubra_24 Dün öğrendim ve uygulamaya göre 5 haftaloğız.az önce kan verip geldim sonuca göre kese için gideceğim
gulyavuz98 Kızlar yardımcı olun lütfen 5+2 şuan bugün kan testi verdim 3104 çıktı sizce iyi mi kese göründü ama bebek gözükmedi endişeliyim bu yüzden