Bebeğim 9 gün sonra 3 aylık olacak 40ı çıktığından beri uyku düzeni iyice bozuldu gece uyuyosa gündüz hiç uyumuyordu gündüz uyusa gece hiç uyumuyordu ama 15 gündür ıyıce kötüleşti günde 12 saat birden uyanık kalıyor asla uyumuyor özellikle bugün bu süre 17 saati buldu. Dün öğlen 4te uyandı ve ertesi gün sabah 9 oldu hala uyanıktı. Sadece akşam saat 9 10 arası bi yarım saat kadar uyudu onun dışında tüm gece uyanıktı. Ve bu durum her gün olmaya başladı. Gece uykusu asla yok. Sabah 8 gibi uyuyor öğlen 12 1 gibi uyanıyor emiyor emdikten sonra yine uyuyor öğlen 4 5 gibi uyanıyor. Sonra ertesi gün sabaha kadar uyanık bu döngü böyle devam ediyor. Ayrıca uyanık kaldığı tüm süre boyunca sadece emmek istiyor. Uykuya dalar gibi oluyor ama maximum 10 dk sonra geri uyanıp ağlamaya başlıyor. Doymadığını düşünmüyorum çünkü bez sayısı gayet iyi ama uyumamasının sebebini çözemedik kafayi yemek uzereyim artik