Kızlar dün gece saat 11 gibi emdi uyudu ama baya bi emdi yani sonra uyudu bende beslemek için o kalkmayınca kendisi uyandırıyorum gece 2 falan uyanmadı emmedi altını falan açtım yine uyanmadı biraz emdi sonra yatırdım 5 gibi yine kaldırdım az emdi yine en son sabah saat 8 de iyice kendi uyandı emdi niye böyle acıkmuyor mu acaba