Arkadaşlar diyeceğim şu
36 haftalık hamileyim. Bekarken de hamileyken de kan verirken bi kaç kere bayılmışlığım var. Açık büyük yaralara (kesik vs) hayatta bakamam. Şırıngaya bile bakamam hatta 🙂 hastanelerde kan almanın önünden geçerken tansiyorum kan şekerim falan düşüyo sanki. Lakin iğne mi tutuyo kan mı tutuyo bilmiyorum. Psikolojik olduğunu biliyorum tabiki. En başlarda her iki doğumdan da deli gibi korkuyodum. Şimdi ise normal doğum deyince bile bi fenalık basıyo. Ağrı eşiğim de çok düşük malesef. Deli gibi korkuyorum desem yeridir. Normal doğuma engel bi sağlık sorunumuz yok çok şükür ama normale girsem bile korkudan bayılırım tansiyon mansiyon fırlar kesin diye düşünüyorum. Napıcam ben 🤐