De25 17 haftalık gebeyim ve cinsiyetini öğrenemedik daha 19,20.haftada gel detaylı ultrasonun var dedi doktor bunda belli olur mu cinsiyet Bir kızım var bir de oğlum olsun istiyorum inşallah sağlıklı bir oğlumuz our
AnayimBenAna_ De25 detaylı için bende randevu aldım 21+6 oluyorum sizinki biraz erken gün vermiş. Cinsiyete gelecek olursak belli olur evet. Aslında belli olması lazımdı şimdiye devletemi gidiyosunuz
Kocamanailem_ De25 14 haftada bize erkeğe benziyor dediler daha sonra hep pozisyonu uygun değildi ve göstermedi. Bende 20. haftada detaylı ultrasonda öğrendim. Erkekmiş. 🥲 beklemek zordu ama şükür öğrendim
Ellove Haftamda belli oldu benim neden söylemediki acaba doktorunuz suana kadar. Belli olur canım Allah gonlune gore versin
Aslaninannesi_ erkek hemen gösteriyor ben 11.haftda öğrendim ama detaylı ultrason için dediğiniz haftalar çok erken en azından 22.haftada yaptırın bebeğiniz baya bir şekillenmiş olur
Baby_B AnayimBenAna_ özele gittim belli olmadı.Yani cogu doktor emin olmadan söylemek istemiyor.Bu gonderiyi acan kisinin doktoruda öyledir muhtemelen
rumikaa De25 12. Haftada erkek tahmininde bulunmuştu doktorum 14 de netleşti detaylı da doğruladı zaten detaylı da genelde net belli oluyor
Asi_07 De25 muayeneye girmeden önce tatlı birşeyler yiyin hareketli olması ölçümleri kolaylaştırıyor ve cinsiyeti rahat görebilir doktor Rabbim gönlünüzdeki sağlıkla nasip etsin inşallah 🤲