Iraz kız bebeğin önde olması kötü değil ki niye o emojiyi koydun. Benim doktorum bebis 8 haftalıkken neye dayanarak dedi hala fikrim yok keseden diye düşünüyorum o zaman bana erkek dedi ve dediği çıktı bebis erkekti. Akrabamin bebeğine kendi doktoru erkek demişti benim doktora geldi %100 kız dedi. Cinsiyet için öyle çok beklemedim. Ama şu da var genelde erkek bebekler önde giderler senin minnoş da erkek olabilir ama genelde yani kesin bir şey değil. Sağlıkla gelsinler inşaAllah 🤲🏻🤲🏻🐣