Kizlar bugün 3. Kez alttan muayene oldum. 36. Haftadan beri 3 cm açıklığın vardı.
Geceden beri kasık ağrısından uyuyamıyorum. 10 dk da bir gelen 3 dk suren kasık ağrım var şiddetli oluyor bu arada evde yürüyerek geçiyor. Doğum mu basliyor sizce. Su Nisan gelmedi henüz.