Ayaz_Aybars_mom Bsrysf10 optimet ali pekince 👍 vatan nilüfer atalay erson aksu 👍 vega abdullah cevrioğlu 4 doktorda şahane insanlar
Damlademirr Bsrysf10 vatan hastanesi semra Akhan 5 sene önce kızımın doğumu sayesinde tanıştık şimdi 2. Doğuma az kaldı.yine kendisine gidiyorum çok samimi içten hastasını rahatlatan bir kadın tavsiye ederim 😇
Ayaz_Aybars_mom Bsrysf10 doktorun kadını erkegi olmaz tecrübe dersek evet erkek doktorlar kadinlara gore daha iyiler kadinlarin uslubu daha serttir erkeklere göre yani herkezin kendi tercihi ben cogu dr tanidigim icin yorum yaptim mesela vatanda sdce erson bey degl orhan. Beyle sedat beyde var ama sert bi yapilari var erson hoca daha güler yüzlü hani biz hamileler icinde onemli olan naif olmasi degilmi zaten karsindaki doktorun ? Korkmadan cekinmeden sorular sorabilmek degilmi? Ayrica devlettede ezgi hanim var mesela onada iyi diyorlar tercih sizin artik
Gizemnurozgul Damlademirr benim ilk gebeliğim Semra hocaylaydı enerjimiz pek tutmadı 🙈 Erson hocayla devam ediyoruz şu an
Erinroz Esengül can. Kesinlikle aşırı kibar iyi huylu detaycı bi doktor. Ben ilk çocuğumu da onunla doğurdum çok memnunum şimdi ikinciye hamileyim yine canım doktorum Esengül. Optimed e bağlı kendi kliniğinde..
Erinroz ilaymom muayene 2500 Doğum ücretini yılbaşından sonra hastane artırcak fiyatlar değişecek dendi veznedeki hanımefendi ctesi günü kontrolüm var soracağız
Erinroz ilaymom ben tekirdağda yaşıyorum burdaki diğer doktorlarda aşağı yukarı aynı fiyatlarda ilk gebeliğimi esengül hanımın yanında yaptım bundanda özellikle onu istedim gerçekten bu fiziksel ve psikolojik süreçte inanılmaz güzel yönetiyor sıcacık canayakın bi doktor 🙏🏻
ilaymom Erinroz evet öyle gözüküyor instada takipteyim kendisini ☺️ Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻🙏🏻
Lilo128 Merhabalar, çorluda yaşayanlara bir sorum var devlet hastanesinde kadın doğuma gitmek istiyorum, gebe olmadığım için illaki (gebe olanlar hariç) yazana mı gitmeliyim? yani oda münir alkan ek bina olarak gösteriyorda kafam karıştı.