Kızlar merhabalar. 2 gün önce doğum yaptım. En korktuğum şey göğüslerimin yarılması acımasıydı. Başıma geldi maalesef ve canım çok yanıyor. Gümüş kapak , lansinoh, tahin yağı vs kullandım bana mısın demiyor . Ne denemeliyim yahut ne zaman geçer ki böyle dikiş acımı bile unutturdu