MelekAvci Arkadaşlar merhaba ben izmitte yaşıyorum 26+1′im şimdiden hastane araştırmalarına başladım, özel hastanelerde yaşanan olaylardan sonra özelde doğum yapmaktan korkar oldum. Şehir Hastanesi hem yeni hemde çoğu doktor oraya gittiği için orada doğum yapmayı düşünüyorum. Siz veya çevrenizde orada doğum yapan var mı? tecrübeli arkadaşlar varsa fikir verebilir mi lütfen yada farklı bir devlet hastanesi önerecek olanlar da bana çok yardımcı olmuş olur
Betul-97 MelekAvci Ben orada doğum yaptım çok memnunum. Doktor olarak da Pınar Çakır ya da Emine Bihter hanıma gidiyordum çok ilgiliydiler. Doğumu ebeler yaptırdı ebelerim de çok iyiydi
Yarennasal MelekAvci 2 hafta önce arkadaşım orada doğum yaptı 2 gün kaldılar hiçbir sorun yaşamadılar
CaglaBaykus MelekAvci 24+4 teyim özel kontrolluyum. Ama bu ay için randevu aldım şehir Hastanesi’ne doktor tercihim yok boş bulduğum randevuyu oluşturdum. Normal doğum beklentim var o sebeple özel doğum ücretini vermek istemiyorum. Kontrolden sonra güncelleme yaparım 💐
Snnrdrn MelekAvci golcuk necati celik devlet hastanesine gidiyorum selcuk beye cok iyi bir doktor ama cok yogun genelde randevulari da cok cabuk doluyor henuz dogum gerceklestirmedim ama bakalim nasil olacak
Melonka54 Betul-97 saglıkla büyütün insallah ziyaretcilerde kısıtlama yapıldığı ziyaret saatlerinin 3-4 bayan arkadaşa müsaade edildigi bilgisi dogru mu yanlıs bir duyum mu diye sorabilir miyim
Betul-97 Melonka54 Ziyaretçi saati 13:00-14:30 birde yanlış olmasın 18:00-19:30 arası. 2 kişilik odadaydım babam, erkek kardeşim, kız kardeşim, annem, kayınpederim, kaynanam, kaynanamın eltisi, eşimin arkadaşı ve eşi geldi kimsede sadece bayanlar demedi
Meltnc15 Edanuroral MelekAvci Betul-97 Kocaeli sehir hastanesi anne dostu unvanı almis 1-2 gun olmus. Detayları biliyor musunuz acaba?