Serya3 Merhaba kızlar bu ay aşılamaya başladık. Gündüz randevum vardi 18 mm büyümüş yumurtam . Ve akşam 24.00da çatlatma iğnesi yapalm dedi geldim vuruldum inşallah bu ay ilk aşılamam tutar , sizin süreciniz nasıl ne durumdasınız 🥹💞🤲🏻
SM5534 Serya3 Allahım inşallah gönlünüze göre olur hersey en kısa kısa sürede kucağınızı doldursun Rabbim .O süreçlerle ilgili bilgim yok ama inş güzel şeyler olur sizin için 🫶🤲
Minoooooo Serya3 bende femera kullandım yarın doktora gideceğim yumurtalıkların geliştiğine Altan mı bakılıyor karından mı
Bububu Hayırlısı olsun 🙏🏻 Bende aşılamanın 11.günündeyim. İlk 3-4gün aşılamadan sonra kasıkta ağrı dolgunluk şişkinlik oldu sonrasında sadece şişkinlik gaz kaldı. Şuan herhangi bir belirtim yok açıkcası. Sabretmeye çalışıyorum test yapmamak için 🤭
Hatice-1233 Bububu test yaparsan çıkar ama sonuç iğne etkisiyle yanıltıcı olur tutmadiysa iğnenin on dördüncü günü adet olacaksın olmazsan on beşinci gün kan testi ver
Serya3 Cerennn9 valla ben özeldeydim aslında doktorum istersen devlete de gidebilirsin dedi kendi arkadaşını önerdi gttim oda dedi kalbi durmuş 1 hafta olmuş diye oda detaylı usg ye aldı ama hemşirelerde dedi yaaa maalesef kalbi durmuş diye😔🥺💕