Smh22 Merhaba isim bulmakta çok zorlanıyoruz iki isim koymayı düşünüyorum bir tanesi Ece diğer isimde içimde biraz kıpırtılar oluşturan Eliz/Elis oldu eşim ama Mira koymayı çok istiyor sizce hangisi başka öneriniz varsada açığız💐
Eceninanne Smh22 kızmının adı ece hıra . Ece mıra koyabılırsnz. Bende 2 . Kızıma ısım bulamadim daha ya
BusraNur01 Oğlıma isim ararken kız olsaydı işimiz kolaydı bisürü güzel kız ismi var diyorduk eşimle. Şuan hamileyim bebeğim kız ve asla isim bulamıyoruz🥹 İnci defne duru erva bu 4 isim var aklıma şuan belki fikir olur 🥰
1Kelebek1 BusraNur01 Duru ismini çok severim erva ismine bi türlü ısınamıyorum defnede çok hoş bi kızımız daha olsa ben ipek koymayı düşünüyorum doğacak kızımıza ceren koyduk
BelisMelis41 BusraNur01 kızımın adı “belis “ şimdi 2.ye hamıleyım ısmını “melis “ koyucam nasıpse 🥰🥰🥰
Smh22 BelisMelis41 ben Belis’i gördüm ve anlamı çok hoşuma gitmişti ilk çocuk olacağı için 😍çok uyumlu olmuş
Hafsa02 BusraNur01 aynısını yaşıyorum Bu hamileliğimde başında dedim eğer cinsiyet belli olursa kararsız kalırız diye cinsiyet ortada yokken isimler tamm belirlennince kafalar karışıyor