-Arzu-76 ağdacı olarak yazıyorum doğum yapmadım. Doğumdan sonra ilk dönem öyle bi yırtılma yada kesi olursa korkabilirsiniz çünkü ilk dönem açık bir yara hali var. Ama emin olun bir süre sonra yara gibi gözükmüyor kötü bi görüntüsü kalmıyor ki gördüklerimin içinde 20, 30 sene önce yapılan doğumlar var ve eskiden dikişler kötü yapılıyordu. Cinsellik konusuna gelirsekte oradaki kaslar yırtılmış ve tekrar birleşmiş oluyor doğal olarak bişey yapmazsanız zamanla genişleme olabilir. (Kişiye göre farklılık gösterir) kagel egzersizi yaptığınız sürece herşeyin eskisinden daha güzel olucağından emin olabilirsiniz 😁