Hanımlar geçen cuma kontrole gittim 9 haftalık hamileyim akıntı ve koku şikayetim olduğunu söyledim doktara bana bir tane toz ve bitane fitil verdi iki gündür ishalim başladı affedersiniz az önce lovabaya gitim ve sarı renk değilde hardal rengi gibi yani kapalı sarı akıntı geldi ve hafif sancılar var korumalımiyim acaba bişey olurmu bebeğe çok korkuyorum inslsh iltihabı döküyorum dur