Buse_yalcin ihmal etmeyin doktora gidin. Aynı hafta bende de oldu uyutmadi sabaha kadar nstye girdim sancı çıktı. İdrar yolu enfeksiyonu çıktı o yapıyormuş. Antibiyotik verdi endol fitil verdi rahatladım. Birde magnezyumu değiştirdim. Ocean aldım. O da iyi geldi.