Kubra3454 Travel sistem almayı düşünüyorum sürüş olarak rahat ama taşıması katlamasi zor diyorlar kullanan varmı eksileri artıları nedir
AnayimBenAna_ Kubra3454 ben kabin boy kullanıyorum çok memnunum tek elle katlanıyor silkeleyince açılıyor sürüşü inanılmaz hafif