Nunik şimdi şöyle, bebekte risk gördüklerinde devlet suni sancı verir. Çünkü sezeryan onermez. Hele planlı sezeryan zaten yapmaz. Ancak normalle başlayan doğumu gerekli görürse sezeryana anlık çevirir devlet. Suni sancı elbette ki normal sanciya hire daha acı vericidir çünkü normalde vücut oksitosinle birlikte acıyı azaltıcı hormon da üretir ve bir tık azalır amcak suni sancı da vücut acıyı azaltici hormon salgilamaz. Ancak suni sanciyla açılması olup normal doğum yapaj çok gebe de var açılması olmayıp sonrasında sezryaana alınanlar da. Yani devlet yatış verdiyse ben yerinizde olsam yatardim. İlla özelde olavam diyorsanız doktorun dediklerini söyleyio doğumu başlatmalarni talep edebilirsiniz