Merhaba hanımlar
Bebeğim bugün 35+2 doktor randevum vardı bas asagi pozisyon almış. İlk bebeğim çok gerildim. En ufak hareket ederken korkuyorum bir tik erken diye. Şimdi benim doğumum yaklaştı demek mi?
Sancılarımı soracak olursanız günde bir kez giriyor girmiyor sadece hafif bir şey var nasıl desem regl ağrısı gibi. Bana bir şeyler diyin korkuyorummmmmmm 🥲🥲🥲🥲