Aysekrkdrk Hafif sancım vardı inliyordum diye eşim acile götürdü sancımın yüksekliğine bakın ama her gece daha beter ağrım oluyo acaba o zamanlar kaç çıkıyo sancım 
_biranneadayi Aysekrkdrk bu sancıyla seni yatırmadılar mı? Bildiğin doğum gelmiş kaç haftalıksın canım
Aysekrkdrk _biranneadayi 37+3 teyim , alttan baktı açıklık yok dedi e bende öyle kıvranmıyodum eve gönderdi , çok kayda değer sancısı yok dedi
Aysekrkdrk _biranneadayi 37+3 teyim , alttan baktı açıklık yok dedi e bende öyle kıvranmıyodum eve gönderdi , çok kayda değer sancısı yok dedi
_biranneadayi Aysekrkdrk Allah Allah Açıklık olsun diye yapılacak şeyleri dene ozaman canım İnşallah bir avazda hayırla doğurursun❤️
Aysekrkdrk _biranneadayi sezeryan olacam canısı normal yapamam dedim ben , Allah razı olsun hepimiz sağ salim kucağımıza alalım inşallah ♥️
_biranneadayi Aysekrkdrk Canım gün verdi mi peki sezeryan için? Aslında sezeryan olacak kişiye sancı çıkınca yatış verirler ama senin iş aklıma yatmadı benim pek 🙈
Aysekrkdrk _biranneadayi cuma günü doğum Allah nasip ederse . Valla bende anlamadım acaba tipime baktılar e bu kız hiç kıvranmıyo gerek yok mu dediler kendilerince 😅
_biranneadayi Aysekrkdrk olabilir ben oğlumda 40. Haftada gitmiştim doğuracak gibi bakmıyosun demişti bana doktor 😅😅 Sonraki gidişlerimde hasta gibi ah vah çekerek gittim hahah
Aysekrkdrk umrumdadegil kız işte yanımdaki kızın 2 cm açıklığı varmış sancısına baktım onun 82-84 tü basbas bağırıyodu bende tık yok 😅 bi de getirdiler oksijen bağladılar . Dedim Allah aşkına bu nedir getirdiniz koydunuz ağzıma ben iyice gerildim yani😅