Merhabalar 7+5’teyim dün aniden bi kanama yaşadım doktoruma gittim durdurdu sonradan olmadı ama kasık bölgemde adet ağrısına benzer ağrım var ve gitmiyor acaba kabızlıktan veya gaz probleminden dolayı olabilir mi bu durumu yaşayan varsa acill yazabilir mi deneyimini (tüp bebek gebesiyim )