Arkadaslar merhaba 🙏 Adetim 3 gün gecikti evde 5 tane test yaptım her biri pozitif cıktı bugün kan vermeye gitttim beta hcg 0.17 yazıyor sadece ve altında ek sonuc = CLX U\L yazıyor ilk defa bu yazıyı görüyorm basına geleen varmı ne demek oablir kaafayı yicrem 😞😞