Hamileliğimin 34.haftasındayım son 2 3 aydır sırtımda ve karnımda sivilce gibi kızarıklıklar var. Kaşıntı yok doktor alerjik olabilir dedi ama yediklerime de dikkat ediyorum kremde kullanıyorum geçmedi. Sadece sırt ve karın bölgem de var. Başına gelen oldu mu ?