Arkadaşlar merhaba doğum yapalı 1 sene oluyor.
Doğum sonrası Sağ bacağımda şişlik kaldı 3 kez kalp damar doktoruna gittim ama sebebi bulunamadı. 2 bacağım arasında bariz kalınlık farkı var. Görüntüsünden ziyade ilerde başıma bela açmasından çok korkuyorum. Başına böyle bir durum gelen var mı?