Asmklc şuan bebeğim için süt sağarken postunuza denk geldim. 4 ay önce bende doğum yaptım son gün çok heyecanlıydım sabah ne olduğunu bile anlamadım her şey o kadar çabuk geçiyor ki. Tek bedende son gününüz son saatleriniz tekmelerin tadını çıkartın 🌸 su gibi doğumunuz olsun ve lütfen doğumdan sonra ihtiyacınız olmayan kişileri asla yanınızda tutmayın.
Stres , sinir , duygu bozukluğu , sütünüzü çok etkiler bu yüzden mümkünse aile bireylerinden 1 kişi kalması sizin için daha iyi olacak