Benim sorunumu okumaya hazır olun 🤭 ben Hipogonadotropik Hipogonadizm hastasıyım fsh 0.3 lh 0.5 24 yaşımdayım hiç adet görmedim ve şu an evliyim gebelik istiyorum 17 aylık evliyim hiç korunmadık hamilelik olmadı şu an çoook garip şeyler yaşıyorum belim çok ağrıyor kasıklarım bacakların çekiliyor adeta başım çok ağrıyor ama test yaptım bir şey çıkmadı ama hala benim için sonuç negatif olmuyor çünkü adetim yok ve ay bekliyim adetim geçsin diyemiyorum ya da şu gün adet olmam lazım diyemiyorum mesela normal insanlar test verir negatifi görür bu ay olmadı der geçer ama ben test verdim ama belki yeni döllenme oldu diyorum kana yansımadı belki diyorum bu ay bu ağrılar hiç normal değil ama hiç bir şekilde sorunu belirleyemiyorum 7 gündür ağrılarım devam ediyor