Vedatbebek Kızlar yardımcı olur musunuz? 38. Haftadayız. Kan sulandırıcı eskopar ıgnr kullanıyoruz. Bebegım makat pozısyonunda. Salı gunu sezeryan olucam. Yalnız ben genel anrstezı degil de spınal anestezı ıstıyorum. O anı yasamak ve bilincinde olmak istiyorum.Doktotuma da soramadım. Bu tarz ıgne kullanıp spinal anestezı kullanan var. İnternette arastırdım bunu kullananlar spınal anestezı olamaz dıyor. 🙁🙁🙁
Vedatbebek Bilemedim ki internette okudum. Kanın durdurulamaması durumumu varmıs neymıs pek anlıyamadım