Hasret18ayaz Kızlar oksapar kullanıyorum hiç kan gelmiyordu az önce kan geldi iğneyi çekince yaşayan var mı korkulacak bir durum mu internette normal olabileceği yazıyor ama
Kaderkks Hasret18ayaz Gayet normal korkma ilk ve ikinci gebeliğimdede yaşadım aynı sorunu bi sıkıntı olmuyor
RiRi22 Hasret18ayaz evet normal bende kullaniyorum. Belki kas dokusuna veya kılcal damara denk gelmistir
Ysmnpmk Hasret18ayaz bende 2 3 kez yaşadım canım yanlış yere vurmamizdan kaynaklı olabiliyor ama bişey olmaz
arciha Kılcala denk gelmiştir sorun olmaz ama bidahaki yapışınızda iğneyi batırdıktan sonra biraz geri çekin kan geliyorsa farklı bir yere yapın