Gzm122 Kızlar daha önce düşük yaptım ve şimdi tekrar hamileyim şükürler olsun. En son regl olduğum tarih 7 Ekim. 10 gün önce betam 122 çıkmıştı bugün ki betam 7500 iyi mi sizce artışı bir sorun yoktur değil mi? Çok heycanlıyım duygusalım
TugceOrak Gzm122 canım hayırlı olsun sağlıkla gelsin ♥️ korkma içini ferah tut stres yapma kendine ♥️ Şuan gitsen keseyi görürsün 10 gün sonra falan da kalp atışını duyarsın o zaman iyice rahatlarsın ♥️
Aysimainan Hayırlı olsun betan güzel artmış doktora gitsen kese gözükür kalp atışını bile duyarsin belki 🥰