Dnzyarenn adet sancısı gibi de olablr, bele de vurabilir, bacaklara da vurabilir, hareket bile ettirmeyebilir ya da hareket etmek iyi gelebilir. Çok hafif bir şey de hissedebilirsiniz, kemikleriniz kurilcakmis gibi de olabilir, hatta sanciniz vardır aslnda natde çıkar ama siz hiç hissetmeyedebilirsiniz. Herkesin sancısı farklıdır. Siz olursa nisaniniza, diğer doğum belirtilerinize vs dikkat edin.