Kızlar selam 26 ekımde aşılama olmustum fakat olumsuz sonuclandı adet oldum yarın tekrar dr gıdıcem ama aşılama tutmadıgı zaman ılacların etkısı bır sonrakı aya kadar devam edebılıyormus o sekılde duymustum tutmayan aşılama sorası dogal gebelik elde eden oldumu aranızda? Bu ilaç etkısı dogru bır bılgımı yarın dr sorcam ama merak ettım boyle bı surec gecıren varmı aramızda