serti Kizlar hamile olupda tek tarafli agri yasadiniz mi Sag kasigimda surekli agri oluyor ama sadece saf tarafimda Boyle olan varmi?
14022024 serti iki oğlumda da sürekli sağ kasigima ağrı giriyordu doktor yerleştiği taraf neresiyoe orası ağrır demişti
sweetmom_ serti benim gebeliğin başlangıcında sağ kasığımda çok şiddetli ağrılar olurdu bebek sol tarafta olmasına rağmen, doktoruma sorduğum da normal demişti tek taraflı da olabilir her iki tarafta da ağrı olabilir demişti.
minnosbirkiz serti kan testiyle netleştirdiniz mi, sadece gebelik testiyle hiç bi gebelik türü belirlenmez, düzenli beta vermenizi tavsiye ederim, dayanılmayacak ağrı vs olursa hiç beklemeyin
serti taurusbaby Zarifokur @hulya98 Mavili1480 doktora geldim simdi hemsire daha cok erken dedi test yapti positiv cikmis ama daha cok silik dedi doktora girecegim birazdan bakalim hayirlisi olsun
serti 14022024 cok sagollll canim yazdigin icin bir an tek tarafli olunca dis gebelik falan kafamda bir suru soru isareti
Zarifokur serti öyle düşünme canım dış gebelik çok ağrı yapar . Benim de oğlum da sağ ağrı oluyordu .
Mucizeem__ sweetmom_ bende de kaç gündür bazen sağ bazen de sol tarafıma agri giriyor bende korkuyordum msjiniz icime su serpti ama gene değilim daha
sweetmom_ Mucizeem__ hiç korkma bende çok korkuyordum. Beden kendini gebelige hazırlıyor bebek yakında daha büyük olacak ve rahim önceden duvarını kalınlaştırıyor. Doktorumun bana söylediği şey kanaman ve çok şiddetli ağrın olmadigi sürece ufak ağrılar sorun değil, her ağrıda strese girip gebeliğini kendine zehir etme demişti. Sende korkma inşaallah vaktiyle sağlıkla doğar minnoş
serti minnosbirkiz almanya da yasiyorum doktorum 2 hafta sonra gel dedi burda kan testi gidip veremiyorsun
nurssmom serti benim iki gebeliğimdede sol kasığımda çok şiddetli bir ağrı oluyordu ara ara. Normal karşılanıyor
hulya98 serti evet normal canım benim de hep solda oluyordu hamileyken. Sol kasık ve sol göbeğe yakın tarafta
Mavili1480 serti Benimde ağrım oluyor doktor gebelik sağdan oluşmuş kasık ağrıları yaşayacaksın demişti hafif hafif başladı