Kızlar bugün 8 haftalık olduk hiç kalbini dinlememiştik. Ama sürekli öğrendiğimden beri hafif hafif kanamalarım oluyordu. Doktorum bebeğin kesei güzel kanama gözükmüyor dedi. Sonra enfeksiyon kaptığım için kanamam olduğu söylendi bi toz içtim eğer kanaman olursa gel dedi ve sonradan yine oldu. Bugün polikinlige gittim sağlıklı gebelik değil dedi kalbi atmıyor gözükmüyor bebek dedi yatışını vermek istedi almak için. Ama ben özel doktoruma gitmek istedim oda 1 hafta daha bekliyelim dedi neolcak çok merak ediyorum ama oda baktığında bebek veya kalp atışı yoktı