Hanımlar merhaba 33 haftalık hamileyim ilk gebeliğim bikac gündür vajina dış dudaklar da bı batma yanma şişlik hissediyorum herhangi bir idrarda yanma vs yaşamadım öyle kötü bir akıntım da yok sizce normal mi bu doktor kontrolüme 10 gün var gidince mutlaka soracağım ama yaşayan vardır diye danışmak istedim