Normal yada sezeryan farketmez bebeğe geçmiş olabilir..İdrar yolu enfeksiyonları bebege gecebiliyo hemen bakıyolar dogar dogmaz..Sakın ama sakın korkmayın üzülmeyin..Benim de maalesef grbiim gecmiş bebeğime ki bu milyonda bir ihtimalmiş ,bebeğim 1 hafta yogun bakımda kaldı cok korktum agladım ama inanınki korkucak kahrolucak bişey yok,aslında rutin tedavi ama bebek cok ufak oldugu ve enfekte riski aşırı yüksek oldugu için hastanede tutuyolar..