Merhaba arkadaşlar 14+4 de doktoruma sorduğumda 4 hafta sonra hissedersin demişti bugün 18+0 olduk sağ kasığımda sanki kalp atıyormuş gibi hissettim bir kaç defa acaba böyle mi çok istiyorum kızımı hissetmek ya da nasıl hissediliyor bağırsak hareketi değil gibiydi ama bilemiyorum 🥹