Doğum yapalı 5 gün oldu bugün kontrole gittim rahmimde pıhtılar varmış. Zaten kanama yoluyla da sürekli geliyordu. Sezaryen doğum oldu ona rağmen çok yoğun kanamam var. Doktor pıhtı için çok tehlikeli falan dedi korktum açıkçası. İlaç verdi geçmezse diye korkuyorum. Başına gelen oldu mu? Nasıl bir yol izlediniz pıhtıları atmak için?