Kızlar. İkinciye hamileyim bugün tam 10+0. Genel olarak semptomlar ilkiyle benzer fakat bu hamileliğimde en büyük farkım uykuya olan düşkünlüğüm. Halsizlik yorgun hissetme vs var tabii ki ama uyku bambaşka bişey. İş yerinde uyukluyorum sürekli asla elimde değil birden gözlerim kapanıyor ve asla karşı koyamıyorum. Evde de aynı işten gelince hemen uyuyorum eşim bebişle gelip uyandırıyor yemek yiyoruz sonra hop ben tekrar uyku. Uyku ama dayanılmaz bir uyku sanki günlerdir uyumamışım gibi. Bu durum normal mi acaba? Yoksa bişeyin eksinliğinde falan mu yaşanıyor?