4 haftalık hamileyim. Henüz hey şey çok yeni. İki kaybım oldu. Genetik testi yaptırdım pıhtılaşma sorunu çıktı. Şimdi yeniden nasip oldu Allah’ın izniyle bu sefer sağlıcakla kucağımıza almak nasip olur inşallah. Sizlere sorum İğne ve haplara gebeliği öğrenir öğrenmez mi başladınız yoksa kalp atışını duyduktan sonra mı ? Şimdiden herkese teşekkürler dua eder dua beklerim ♥️