Yaklaşık 14. Haftaya kadar ben de sürekli yaşadım karın ve kasık ağrıları. Zaman zaman adet sancısı gibi, bazen kramplar girdi çıktı. Doktorum hep normal dedi ilk trimesterda sürekli rahim büyüyor ve rahim çevresindeki bağlar geriliyor bu yüzden normal 2. Trimesterda geçecek dedi ve öylede oldu. Azalarak geçti. 14. Haftadan sonra bir şey kalmadı.
- Haftadayım ara ara çok hafif adet sancısı gibi sancılar yine oluyor o da normalmiş.🌸