nis00 Kızlar selam 20+2 haftalık hamileyim birkaç gündür karın ve göbek çevremde bir ağrı gibi bir şey var yani oturup kalkarken falan hassasım. Bir de karnımı gergin hissediyorum. Normal mi bu haftalarda karın büyüyor ondan falan mı?
Baby_B nis00 sanci olursa duramazsin yani canin Sürekli canini acitir sekilde olur Agri ise hafif olur Karin buyuyor gerginlesiyor normal bir durum hafif agri olması Oturup kalkarkende bu haftalarda artik yavas olmakta fayda var
nis00 Baby_B evet evet bir de benim cildim de çok kuru o yüzden sanırım. Gün boyu oturarak çalışıyorum belki o da etkiler . Ya bir sürü şey yazınca korkuyor insan
Rabia-T Çok normal. Hatta ilerleyen süreçte karnın gerilmeye başlayacağı için kaşınmaya da başlayacak. Karnını nemli tutmaya çalış.